- Müşteri Memnuyetini, kalitenin en üst seviyede tutularak sağlanılacağına inanmak,
- Müşteri memnuniyetini ve ihtiyaçlarını esas alarak sorunlara en hızlı ve verimli şekilde takım ruhu ile disiplinli ve ilgili yaklaşacağımız,
- Eğitim ile insan kaynaklarımızın yetkinliğini artırmak, bu yetkinliği artırabilmek için belirlenen zaman periyotlarında elemanlarımıza önceden konusu belirlenmiş hizmet içi eğitim vermek ve verilen bu eğitimin sonuçlarını değerlendirmek,
- Gelişmekte olan teknolojisini yakından takip etmek, internet, dergi ve çeşitli kuruluşların düzenlemiş olduğu panel, sempezyum vb. toplantıları takip ederek sektörümüzdeki değişimleri yakından izleyip, standartlara uygun şekilde uygulamak,
- Kalite yönetim sistemimizin koşullarına uymak, sürekli gelişmesini ve iyileşmesini sağlamak, kalite yönetim sistemimizin koşullarını yerine getirip, şirket yönetimimizin gerçekleştirdiği toplantılarda yenilikleri belirleyerek kalite yönetim sistemine uyarlamak ve gerekli denetimi yapmak,
- Şirket verimliliğini ve kapasite kullanım oranlarını arttırmak,
- Kalite anlayışımızı bilimsellik temeline dayandırarak, yeterli kaynakların tahsisi ile müşterilerimizin memnuniyetlerini arttırmak,
- Çalışanlarımızın öz gelişimlerini sağlamak, takım ruhunu geliştirmek, motivasyonu arttırmak ve firma kültürünü benimsetmek için eğitim faaliyetlerini sistematik olarak sürdürmek,
- Çalışanlarımıza ve toplumumuza temiz ve güvenli bir çevre sağlamak,
- Faaliyet alanımızla ilgili tüm yasal kurallara ve standartlara uyarak müşteri isteklerini sağlamak,
- İş kazalarını en aza indiren, emniyetli bir iş ortamı oluşturmak,
- Yönetim sistemlerinin etkinliklerini kontrol etmek, gözden geçirmek ve sürekli geliştirmektir.