Kalite Politikası

  • Müşteri Memnuyetini, kalitenin en üst seviyede tutularak sağlanılacağına inanmak,
  • Müşteri memnuniyetini ve ihtiyaçlarını esas alarak sorunlara en hızlı ve verimli şekilde takım ruhu ile disiplinli ve ilgili yaklaşacağımız,
  • Eğitim ile insan kaynaklarımızın yetkinliğini artırmak, bu yetkinliği artırabilmek için belirlenen zaman periyotlarında elemanlarımıza önceden konusu belirlenmiş hizmet içi eğitim vermek ve verilen bu eğitimin sonuçlarını değerlendirmek,
  • Gelişmekte olan teknolojisini yakından takip etmek, internet, dergi ve çeşitli kuruluşların düzenlemiş olduğu panel, sempezyum vb. toplantıları takip ederek sektörümüzdeki değişimleri yakından izleyip, standartlara uygun şekilde uygulamak,
  • Kalite yönetim sistemimizin koşullarına uymak, sürekli gelişmesini ve iyileşmesini sağlamak, kalite yönetim sistemimizin koşullarını yerine getirip, şirket yönetimimizin gerçekleştirdiği toplantılarda yenilikleri belirleyerek kalite yönetim sistemine uyarlamak ve gerekli denetimi yapmak,
  • Şirket verimliliğini ve kapasite kullanım oranlarını arttırmak,
  • Kalite anlayışımızı bilimsellik temeline dayandırarak, yeterli kaynakların tahsisi ile müşterilerimizin memnuniyetlerini arttırmak,
  • Çalışanlarımızın öz gelişimlerini sağlamak, takım ruhunu geliştirmek, motivasyonu arttırmak ve firma kültürünü benimsetmek için eğitim faaliyetlerini sistematik olarak sürdürmek,
  • Çalışanlarımıza ve toplumumuza temiz ve güvenli bir çevre sağlamak,
  • Faaliyet alanımızla ilgili tüm yasal kurallara ve standartlara uyarak müşteri isteklerini sağlamak,
  • İş kazalarını en aza indiren, emniyetli bir iş ortamı oluşturmak,
  • Yönetim sistemlerinin etkinliklerini kontrol etmek, gözden geçirmek ve sürekli geliştirmektir.